Sista dagen på jullovet

Hej på er! Sorry för dålig bloggning. Har varit i överkalix från fredag till måndag och har inte haft med mig datorn så har därför inte bloggat. Jag har haft det jätte mysigt hos mormor. På lördagen var vi och såg hockey då min kusin stog och sedan for vi på världens godaste thai restaurang och åt middag, det var så gott, älskar thai mat! 
Söndag hände inte så mycket, vi åkte till stugan för att hämta mitt stativ jag fick av morfar för jag hade hittat en rolig plats att fota självportrött på, dock hade jag bara träningskläder och mjukisar med mig så jag fick låna morfars "norgetröja" som var så fin, och mjukisbyxor till det hahah. Nåja blev ändå rätt nöjd med bilderna ;)
På måndagen var jag och Erik och åkte skridskor, det blev inte så länge. Jag fick låna en hockey klubba av han för att träna lite men jävlar vad svårt det är haha... Jag kom hem med bussen på eftermiddagen.
Nikon D610 + 50mm / 55-200mm | Fotograf - Jag
Igår så hade jag fullt upp hela dagen och var så sjukttrött på kvällen så jag la mig typ halv 10 och klev upp ur sängen vid 10 imorse. Sista dagen på lovet och jag ska inte göra ett skit förutom bandyträning, bara ta det lungt så får vi se vad jag hittar på!
 
 
 
VARDAG | |
#1 - - ♫♪ sandra:

fina bilder!

Svar: Tack s mycket! :)
WILMA

#2 - - MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

#3 - - Gerd:

Vad snygga ni är alla tre. Sötis!

#4 - - Olivia:

Första bilden är ju lite magisk, ser ut som en liten varg, så himla fint!

Upp