Update

Hej på er som fortfarande kollar in här varje dag! Denna vecka har varit jobbig och jag har inte haft motivation till att blogga eller att plugga, men motivationen till träning har då funnits där! I måndags gjorde jag inget. Var och tränade bandy direkt efter skolan och sen spenderade jag kvällen med idol, bb och ph. På tisdag åkte jag, mamma och Joar till Överkalix för att hälsa på morfar. Det känndes himla bra att få krama om han och bara vara i Överkalix. Ni skulle ha sett hur fint det var efter vägen, tyvärr tog jag ej med mig kameran. Vi åt köpes mat till middag och när vi kom hem så for jag ut och sprang med mamma som cyklade bredvid, körde lite styrka när jag kom tillbaka, hoppade in i duschen, såg idol och bb innan jag gick och la mig. På onsdag hade vi sovmorgon och bara en lektion för att vi hade terrängloppet som är en 6,3km slinga vi ska gå/jogga/kuta vad man nu vill. Mitt mål var att springa hela utan att vila, för jag har ej klarat det dom tidigare 2 åren, och vet ni vad jag gjorde det! känndes fett bra förutom dom sista 500m då jag började känna av skavsår under båda fötterna men kämpade på ändå. Sen på kvällen var jag på furu med Erik och Joel, vi kollade mat och åt fika, livet!
Idag har jag varit på skolan, försökt göra bort så mycket som möjligt av allt skolarbete men om jag ska vara ärlig känns det nästan som att jag kan skita i allt för det känns så himla jobbigt nu. När jag kom hem plockade jag undan hemma, åt, gjorde ännu mer skolarbete, såg PH , for och handla och ligger nu i sängen efter middage och ska snart träna! Hoppas ni haaft en bra, icke jobbig vecka! :)
VARDAG | |
Upp