Sometimes I wish we could be strangers

Hej alla vänner! Har haft en bra dag idag även fast det blev ändrade planer. Det var meningen att vi skulle fara och shoppa i Luleå idag men det blev inställt pga att pappa och Birgitta sålde båten idag i Luleå och jag och joar var hemma själv. Jag har ju berättat vad jag gjorde imorse, men iallafall så efter frukosten så såg jag på några avsnitt av Teen Wolf och sen såg jag även en film, Edge of Tomorrow, den var sjukt bra! Åt pannkakor till lunch, styrketränade på altanen i solen, det var kallt men skönt, städade köket, vardagsrummet, hallen och även mitt rum, sen har jag rensat alla minnsekort, säkerhetskopierat bilder och skolmaterial till den externa hårdisken så det känns skönt! När pappa kom hem för en timme sen ungefär så åt vi kinamat till middag och nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik!
 
Imorgon ska jag upp och springa samma runda som idag innan frukost, bara 2,5km så det är ju nog när det är innan frukosten. Sen ska jag packa och fixa grejerna till mamma och så har jag även Bandyträning vilket jag har väntat på hela veckan! Det är väl ungefär morgondagens planer. En riktig slappar helg
 
 
VARDAG | |
Upp