First of september

 
Nikon D610 + 50mm 1.8G | Fotograf - Jag
Idag är det första september och första dagen på resten av ditt liv. Nä men vår No lärare sa det till oss idag. Önskar jag kunde göra något vettigt av denna dagen men den kommer gå åt till att bli frisk, kanske göra lite skolarbete och önska att jag kunde åka på bandyträningen! Idag när jag vaknade mådde jag så mycket bättre än vad jag gjort i helgen så det går åt rätt håll iallafall, men känner mig fortfarande inte 100%, så denna vecka kommer nog gå åt att vila, vila, vila. Tråkigt men sant.
 
Idag blir det köttsoppa till middag, jag går runt med mjukiskläder och lämnade in en no upg tidigare idag, känns rätt bra!
FOTOGRAFERING, VARDAG | |
#1 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

vackert

#2 - - Ninni - Vimsiga mamman:

så vackra foton.

#3 - - Em:

Vad fina bilder!

Svar: Tack så mycket! =)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#4 - - Josephine:

Vackert! :)

#5 - - JUNITJEJ:

Så fina bilder!

Svar: Tack tack! =)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#6 - - Ida:

så fina bilder, krya på dig!

Svar: Tack, jag mår rätt bra nu faktiskt! :D
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#7 - - Emilia:

Fin bild! :)

Svar: Tack! =)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

Upp