Ny månad, ny start

Hej på er! Lämnar September bakom mig nu och ser framemot Oktober. Hoppas på att hinna göra mycket och att även få med höstens färger på bild vilket jag inte ännu har gjort pga jobbet som jag spenderar 5-6h/kväll 5dagar i veckan, resten av tiden spenderas med att plugga och göra läxor. Idag hade jag sovmorgon men jag och fiffi for på gymmet istället. Första gången för iår tror jag. När jag får mina cash från jobbet om ca 25dagar så ska jag köpa gymkort, en bikini från triangl och kanske proteinpulver till att dricka efter träningen, resten har jag tänkt spara.
Shoppingen i Lördags vart inställd och jag spenderade 5,5h framför läxböckerna istället. Det var skönt att få massa grejer bortgjorda men har fortfarande ett stort SO prov nästa vecka och teknikupgiften ska vara inlämnad nästa vecka också. I helgen ska jag åka direkt till Överkalix för att vara med mormor, jag har saknat henne så och vill bara krama i hon massor. Hoppas jag får lite bilder tagna och läxor bortgjorda.
Idag är iaf sista dagen jag ska klämma för imorgon ska jag på bandyträningen vilket ska bli kul. På fredag blir det gym på sovmorgonen som idag. Komemr nog ej blogga så mycket men hör av mig när jag har tid! kraaaaaam
VARDAG | |
#1 - - Anonym:

Hur mycket kostar gymkort?

Upp