Mess is mine

HOLA! jag är tillbaka nu, senaste inlägget jag skrev var för 27 dagar sen, nytt rekord!  Under dessa 27 dagar har jag gjort massor så kan sammanfatta det lite: Jag har slutat jobbet, gjort bort massa läxor och ett stort so prov, varit på morfars begravning, haft en praovecka som var chill, fotat fina höstmornar, vi har börjat träna på ute is, finally, sett The Walking dead och The Vampire diaries som äntligen börjat igen, blivit sjuk och missat ett uttagningsläger :((((( Det är faktiskt så att just nu skulle jag egentligen varit i Östersund på ett uttagningsläger till ett elitläger där dom plockar ut till f15landslaget, så där har jag brännt mina broar :((( Fick feber onsdag natt och va vaken till 1 och tyckte synd om mig själv tills jag tillslut kunde somna med tio lager täcken, kläder och filtar. Var hemma från skolan tor+fre och har nu tagit höstlov, super najs förutom att jag fortfarande är sjuk och det är bajs. Hoppas bara jag blir frisk snart, börjar få lite panik.. Det är så mycket jag måste göra och jag måste verkligen träna upp mig, får typ ångest.
 
Min blogg kommer handla om vad som händer och sker i mitt liv, lite bilder ibland, tankar, träning och bandy. Så förvänta er ej att det kommer va proffsbilder här, haha..
VARDAG | |
Upp