Onsdag

Hej på er! Ska snart iväg på bandyträning men tänkte blogga lite först. Idag har vi varit på Furuhed (gymnasiet i kalix) för att gå på "föreläsningar" om de olika programmen för vi ska snart välja gymnasielinje. Det har varit en rolig dag för jag trivs verkligen på furuhed och har nog faktiskt bestämt mig vad jag ska gå, vilket känns jätte bra!
Annars hade vi en fokusdag då man fick jobba med inlämningsupg och plugga och sånt och jag har gjort klart allt!!!!! verkligen allt, så nu är jag helt läxfri ikväll och förhoppningsvis hela veckan ut :) Ikväll efter middagen ska jag och se a-lags match vid 19.00 och så får jag se om jag träffar någon från mitt lag eller någon jag känner som jag kan hänga med. Hoppas ni får en bra dag everybody
 
VARDAG | |
#1 - - Elin:

fin bild!

Svar: Tack så mycket! :D
WILMA

#2 - - Viktor:

Vilket program är det du vill gå då ? :D

Upp