nästan som fredag

Hej på er! Sitter just nu i köket, twister ligger bredvid mig i kökssoffan och min brorsa kollar tv. Idag är det torsdag men för mig känns det som fredag. Imorgon är jag ledig för klockan 7 imorgonbitti rullar vårt bandylag mot Söråker, Bollnäs och Härnösand som står för motståndet i helgen. Känner mig himla taggad på att få spela mot söråker och ge dom tuffare motstånd än förra året då vi nästan tog dom. I år är mitt mål för laget att vinna minst en gång mot dom, hoppas på två ;)
 
Idag när vi slutat skolan 13.30  så tog jag på mig mina kläder och gick hem. Det tog ungefär 35min och tror det kanske är 4-5km, det var förjävla kallt -8°, och så hade jag inga täckbyxor heller så mina ben var helt bortdomnade när jag kom hem. Tänkte att jag gör bort dagens promenad direkt efter skolan istället för att ta bussen, men det var ju mycket bättre att jag tog bussen för: jag kom hem tidigare än vad jag skulle gjort om jag åkte med bussen, jag sparade 5kr, fick min dagliga 30minuters träning och var miljövänlig ;)
 
Ikväll ska jag packa alla grejer, åka till pappa, handla in för imorgon och gå och lägga mig tidigt. Hoppas ni får en bra dag!
 
 
VARDAG | |
#1 - - Elin:

så härlig bild! Vad man saknar sommaren!

Svar: Åh håller med!
WILMA

Upp