Morgongym

Heeejsan! Vaknade 6.00 och hade som vanligt på onsdagar sovmorgon till 9.05 så jag och fiffi for till gymmet. Min träning ikväll blev inställd så det blev perfekt. Körde ben. Först sprang jag i 7min med farten 10 på springbandet och körde sedan en massa benövningar och jag och fiffi prövade oss på squats med skivstång när vi ändå höll på, vet inte riktigt om tekniken satt där men det var rätt jobbigt.
 
Efter gymmet var det en vanlig skoldag som väntade. Jag fick reda på massa skolarbreten som jag tydligen missat när jag var sjuk som ska in typ fredag iveckan och måndag nästa vecka så hela kvällen har jag suttit och jobbat på dessa. Har förövrigt så himla ont i halsen, inte i själva halsen utan på sidorna, kan knappt svälja utan att börja gråta, det är jobbigt att prata och äta. Det blir bättre när jag tränar för då känner jag ej av det men just nu är det nästan olidligt. Mamma ska ringa doktorn imorgon så ska dom kolla upp det men vad mamma och mormor sa så är det nog inflammation i nån körtel men minns ej vad den heter. Det började för två dagar sen och bli ba värre och värre. Men har ej feber så det är ingen fara att träna vad jag vet iaf.
Hoppas ni får en bra kväll, jag ska försöka överleva min, kraam!
VARDAG | |
#1 - - Annster:

Tack så mycket!
Har aldrig varit i den situationen själv.
Som du skriver är det nog så illa att läsa andras elaka kommentarer. Förstår inte hur man kan orka engagera sig och hur man kan leva med sig själv när man gör så :(

#2 - - Siri |Diabitfit|:

Skönt med träning på morgonen :)

Svar: Det är skönast att ha gjort det och sedan ha hela dagen framför sig med en kropp full av endorfiner! :D
WILMA

#3 - - Tess:

Eller hur! Tusen tack för kommenaren fina du! Ha en underbar kväll! :D Kramar

Upp