I wish that I could be like the cool kids

Hej på er! Idag har jag gått i skolan från 8.00 - 15.20, var hemma efter fyra och då åkte jag och pappa och storhandlade. Jag hade en super lång handlingslista att handla och som jag ska göra massa roligt med! Hade annars en bra dag i skolan och det var roligt att se alla igen. Efter vi kommit hem åt jag mellis, fruktsallad och keso, och det var väldigt gott, typ mitt liv nu för tiden. Åt samtidigt som jag såg 22 Jump street och den var grymt bra, rolig och ja, typ som 21 jump street. Nu efter middagen har jag slängt ihop "energi bollar" som är ungefär som chokladbollar fast den nyttiga varianten och perfekt som mellanmål. Efter det rensade jag skafferiet på gamla grejer och sånt vi inte använder och det blev ungefär en halv svart sopsäck fyllda med varor som gått ut 2008, städat mitt rum lite granna och nu ska jag kolla på julklappar, skicka efter bilder som ska framkallas som ska upp i båda mina rum och sen även förbereda frukosten till imorgon, hoppas ni haft en bra dag ni också!
två inte så jätte gammla bilder från photobooth
VARDAG | |
Upp