Bandyhelg

Hej på er! I helgen har jag haft fullt upp och därav min frånvaro från bloggen. I fredags började cupen och vår första match var mot OLS(uleåborg) och vi vann med 3 eller 4-1 vilket betydde att vi skulle spela en till match klockan 22.00 och det var mot HSKT(haparanda) och vi förlorade med 7-1, jag somnade där vid 12 den kvällen. Självklart skulle vi upp tidigt på lördagsmorgonen så det blev ungefär 7h sömn. Vi spelade klockan halv 10 om 3dje pris. Vi vann med 6-0 och det var mot OLS det med, vilket betyder att vi fick BRONS i kalixcupen och förra året kom vi sist i alla sånna cuper då vi spelade mot killar men nu kom vi 3a av 5st lag. Sedan resten av dagen gick åt att döma 3matcher och jag känade alltså 300kr. Jag kom hem vid 9 på kvällen och åt middag och kollade tvd som var så bra och sedan gick jag och la mig och sov 11h och var fortfarande super trött när jag vaknade, men var tvungen att kliva upp för seriepremiär matchen var idag. Vi mötte Stockholm United och det var en tuff och jämn match men vårat lag låg på en eller två nivåer högre än stockholm vilket resulterade vinst med 5-3 men vi hade kunnat göra betydligt fler mål men satte inte målchanserna, jag med, hade typ världens mål chans men missade...
Sammanfattning av helgen: BRONS i Kalixcupen. Vinst Seriepremiären med 5-3 mot Stockholm United
NÖJD.
Nu sak jag typ sova, är så himla trött haha. Hoppas ni haft en bra kväll :)
VARDAG | |
#1 - - Elin:

ser ut som en väldigt bra helg!

Upp