Dagens "shopping"

Äntligen har INSURGENT (andra boken i Divergent-trilogin) kommit ut som pocket på svenska och äntligen kommit till Kalix på vår lilla bokhandel. Så fort jag såg den så köpte jag den, ett måste att ha är ju en bok när man far utomlands! Har längtat efter denna bok hur länge som helst så känner mig super nöjd nu! :) Sen köpte jag också ett minneskort på 32GB till resan, känns som att jag är pank nu för det minneskortet kostar ju skjortan! 
BÖCKER, NYTT, VARDAG | |
#1 - - Veronica :

Ja minneskort är inte billiga

Svar: Nä verkligen inte, dessutom var detta trasigt så jag har varit tvungen att byta det...
Wilma Gunnari

#2 - - Kajsa:

Åh måste så läsa Divergent böckerna. Filmen var ju asbra !

Svar: Ja helt klart! :)
Wilma Gunnari

#3 - - Felicias mode:

har länge tänkt att jag ska läsa Divergent men har inte blivit av! Kan du rekommendera den? :)

Svar: Ja helt klart! En av dom bättre böcker jag läst! :)
Wilma Gunnari

Upp