Gåris

Heej på er! Gårdagen spenderades med Emmy i stortsett hela dagen/kvällen. Vi möttes upp med cyklarna och cyklade förbi coop där vi fick med oss massa gott som skulle bli vårt mellis.
Sedan cyklade vi vidare ca 4mil........ Emmy sa att det var två och ja det var jobbigt som tusan och har dessutom överransträngt handleden såhär 2 dagar innan edsbyn så jag har den lindad....
Men när vi väl kom fram tog vi oss ett dopp, åt mellis och efter mellisen fotade vi, badade, solade och bara tog det lungt
haha ja emmy är bara lite brunare än mig
Haha asså jag hade världens fulaste poser, men hade det super bra i emmys stuga och sedan blev vi hämtade med bil och körda till Gammelgården för att glotta lite på match. Kom hem kvart i nio och var väldigt trött, frusen, hungrig, och någon lättare solsting så jag gick och la mig tidigt och somnade nästan på direkten.
 
Hade en bra dag!
 
VARDAG | |
#1 - - Julia :

Riktigt duktigt att cykla hela 4 mil!

Svar: Haha så jobbigt! :S ;)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#2 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Åh så härligt :)

Svar: Ja verkligen! :D
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

Upp