happy as the sun

Hej på er! Känns som att det var någon dag sen jag skrev här sist. Jag har iallafall hunnit med massor under tiden jag ej bloggat. I torsdags gjorde jag fysikprovet som jag gruvat mig för men det gick bättre än förväntat, fick A vilket känndes så bra! I lördags var vi och åt middag hos farmor för hon ville bjuda på mat då lite av våran släkt var där. I söndags har jag pappa och joar en "Photoshoot" och knäppte bilder på oss, vi gjorde en engen fotostudio i garaget och den blev asnajs! Sedan hade jag även bandyträning på kvällen. Igår vaknade jag och var så jäkla trött, bara sovit 5h under natten för kunde verkligne inte somna. Sedan bestod måndagen av lång skoldag, plugg, träning i Haparanda med HT bandys damer vilket var sjukt roligt! Dom var bra och det var roligt att träna med dom, har aldrig gjort det förut. Kom hem klockan 10, duschade, åt och hoppade sedan i sängs och somnade nästan på dirren. Vaknade imorse, ännu tröttare än igår men det var bara att stiga upp för påmattelektionen hade vi matteprov som jag också gruvat mig för, men fick A på det provet också, glad som fan! 
 
VARDAG | |
#1 - - li:

fin bild!

Svar: Åh tack! :)
WILMA

Upp