FÖRSTA AUGUSTI

Hallå det är första Augusti idag! Hur sjuuukt? Jag är iallafall just nu i Edsbyn men vi åker hem idag så jag är hemma imorgon och jag hoppas jag är biff, lärt mig massa och är bättre på bandy när jag kommer hem! Ta vara på det sista av sommarlovet nu!
Nikon D610 + 50mm 1.8G | Fotogarf&Redigering - Jag
FOTOGRAFERING, VARDAG | |
#1 - - Joe:

Ja, tiden går verkligen fort. :(

Svar: Helt klart! :S
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#2 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

så söt

Svar: Visst är han! :D
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#3 - - Julia :

Ja, visst är det sjukt hur fort tiden går? Insåg igår att det inte är så mycket kvar av sommaren, blev en aning stressad...

Svar: Ja det är helt sjukt!
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#4 - - Josephine:

Super fina foton! Ja de är sjukt hur tiden går och hösten närmar sig!

Svar: Ja det är som att varje år går snabbare och snabbare! :STack så mycket! :D
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#5 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Åh vilken sötnos =)

Svar: Ja eller hur! :)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#6 - - Elina:

Det där var då en underbart söt vovve!
Spelar också bandy, nu när det är uppehåll så saknar jag det jättemycket!

#7 - - JUNITJEJ:

Så fina bilder på hunden!

Svar: Tack så mycket! :)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

Upp