Äntligen...

...Känns himla konstigt att skriva det men ÄNTLIGEN har min förkylning brytit ut. Har gått i 3 veckor med ont i halsen och inte kunnat anstränga mig men inget mer än så. Mått skit hela skolveckan och haft världens fulvecka, men nu äntligen har jag blivit skit snorig och hostig, känns så bra haha! Började ha super ont i halsen för två dagar sen och imorse när jag vaknade hade det brytit ut vilket betyder att jag äntligen kan bli frisk och börja träna ordentligt, kommer dock hoppa träningen imorgon och måndag för mår verkligen inte bra.
 
Igår var det härliga fredag och jag slutade tidigt, kom hem till ett hus utan internet, åt tacos till middag, var ute och gick med Emmy mellan 8-10, vi hade deep talk, gick 8km och sen när jag kom hem så gick jag och la mig och nästan på direkten så somnade jag. Sovit i 12 timmar inatt vilket jag verkligen behövde och känner mig utvilad idag. På tal om idag, har varit med Emmy vi har cyklat till en skog och fotat, vi åt tacos till lunch, fick massa blåbär på våra vita skor, var sjuka tillsammans, haha asså vi båda är lika sjuka fast Emmy håller på att bli bättre.
Sedan har jag också hunnit städa mitt rum och min toa, gjort läxor, ätit middag och sen sa pappa att han köpt mer internet så har sett ett avsnitt av teen wolf och nu bloggar jag. Det enda jag behöver är att redigera bilderna vi tog idag så är allt tip top!
VARDAG | |
Upp