6

// Första ispasset // Twister // Väntar på skjuts // Taggad // I omklädningsrummet // Trött & sjuk imorse //
Ispasset igår var skitkul förutom min förkylning som verkligen märktes, hade så svårt att andas och ont i lungorna, känns skit. Imorse när jag vaknade hade det varken blivit bättre eller sämre. Någon mer än jag som vaknade i natt av åskan? Den var typ rakt över oss och det lät typ som att en atombomb sprängdes på taket, haha.
 
Idag har jag varit ute och gått med hunden innan frukost, åt faktist ingen frukost alls, vilket är konstigt för det brukar jag alltid göra men det var för jag ej var hungrig, mår illa hela tiden nu när jag är sjuk. Sen blev det lunch, filmtittande med brorsan och så har jag tagit självisar med kameran och det gick som vanligt inte bra alls, haha. Kommer nog upp några bilder senare :)
VARDAG | |
Upp