Helgen

Några bilder från träningen igår som Emmy fotat.
Hej på er! Det har stått ganska tomt här i helgen men har verkligen inte haft tid att blogga. Efter jag hade slängt in inlägget i lördags så åkte vi till farmor och åt middag, glass och hjortronsylt. Mötte sedan upp Emmy på coop och köpte gotti till kvällen. Åkte på hennes pakethållare hem. Väl hemma gjorde vi i ordning allt och såg tv och film samtidigt som vi smaskade på glass och hallon. Vi somnade väl kring halv ett tiden för vi skulle upp tidigt när jag hade träning. Morgonen efter det så steg vi upp 8, åt frukost och gjorde oss klara, jag hade bandyträning och efter det åkte emmy hem och jag åkte hem till mig för att göra mig i ordning för bandy cup i haparanda mot pojkar! Det var så himla himla roligt att få spela match igen och vi förlorade 2 och vann 1 men vi spelade rätt bra alla matcher men sista matchen var helt klart den bästa! Efter det åt jag middag på lelani med Pappa, Birgitta och joar och sedan åkte vi hem.
 
Måndag: Har varit så trött idag för jag kom hem rätt sent  och var tvungen att packa upp allt och duscha och plocka iordning till skolan igår, men annars har skoldagen rullat på rätt fort. När jag satt på sista lektionen så sms:ade pappa mig om att objektivet kommit och jag blev glad, glad, glad. Har efter skolan varit och handlat, hämtat objektivet, varit ute med hundarna på travbanan och redigerat bilder, snart är det middag så jag ska gå nu. Ha det bra allihopa!
| |
Upp