TVÅTUSENTRETTON

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja jag har gjort ganska mycket som jag aldrig gjort förut
 
Hur har ditt 2013 varit?  Ups and downs men annars aaasbra!
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre?  Jag hoppas det iallafall
 
Blev du kär i år? Ja eller nä mera crushaa
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8-10 maj, 13-16 juni, 1-3december
 
Vad är din största framgång 2013?  Jag vet väll inte om jag precis haft någon speciell framgång men jag har börjat stå upp för mig själv, försöker tro på mig själv osv
 
Bästa köpet? Nytt objektiv, kläder, one directions biljett
 
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och kameragrejjer
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja hur mycket som helst!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  Aviciis nya album,  One directions nya album, I like the way, massa mer
 
Vem har du umgåts med mest? Bandy laget fast jag har inte umgåtts mest med någon speciell, försökt vara med så många som möjligt!
 
Bästa minnet från 2013? Min och elins stockholmsresa när vi såg One Direction & När vi for och spelade sm i Karlstad.
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Ja p12 förhållande i sjuan
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Utlandsresor, kärlek och massa bandy
 
Vad önskar du att du gjort mer? Spelat bandy, åkt båt
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Varit sjuk
 
 
Favoritprogram på tv? Paradise Hotell
 
Största musikaliska upptäckten? Kommer inte på någon just nu
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag var i skolan och så var vi och åt på resturang med klassen i vår vädret vilket var super kul!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja men varför tänka på sånt?
 
 
Vad fick dig att må bra? Mina riktiga vänner, bandyn, musik, mat och träning.
 
Vem saknade du? Just nu saknar jag Elin för vi har tappat kontakten lite när hon slutade i bandyn och jag slutade i fotbollen så nu ses vi typ bara på skolan
 
De bästa nya människorna du träffade? Alla i mitt länslag från Umedalen, haha dom är så roliga, sen fick vi ju nya kompisar med båten som oskar och markus. Men alla är väll bra!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014:  Stressa och tänk inte så mycket på vad som händer, ha kul och spela mycket bandy!
 
 
 
| |
Upp