SPORTLOV!

Hej hej! Är super glad för vi har fått sportlov så nu har jag 10 hela lediga dagar framför mig, känns så bra! Dock har denna dagen inte varit speciellt bra, en riktig skitdag om jag ska vara ärlig, det ända bra idag var träningen! Ikväll har jag iallafall tagit en promenad till ica, sedan bakat till imorgon då vi ska vara och ha OS-aktiviteter utanför och i gallerian för att få pengar till laget, nu återstår det bara att packa till överkalix då jag åker imorgon, mer om det sen och sen städa rummet.
 
Tillbaka till överkalix, imorgon åker jag och joar till ökx direkt efter vi varit klart på gallerian och där stannar vi till tisdag för vi har match senare på kvällen och även på onsdag kväll sen är jag helt ledig torsdag och sen cup hela helgen fre, lör, sön och spelar alltså sammanlagt sju matcher i veckan, kommer bli kul! Men som ni läst så kommer jag ha fullt upp i veckan vilket leder till att det kanske inte blir så bra uppdatering tyvärr! Men ni får ha en jättebra sportlovsvecka och ni som går i skolan för ändå ha en bra vecka! Kram
 
| |
Upp