Produktiva dagar

Hej hörni! Har haft några dagar fulla med stress och massa att göra. Vi hade skolfoto igår vilket gick åt fanders som vanligt. När jag kom hem från skolan vid 4 så  staplade jag och mamma 2 kubikmeter ved, klippte gräsmattan och städade i köket. Hoppade ut ur duschen vid halv åtta och åtta blev det idoltittande samtidigt som jag pluggade glosor och gjorde so. Trött som en tröttis gick jag och la mig och somnade snabbt. 
Idag har jag verkligen försökt göra bort allt skolarbete under skolan så, så fort jag kom hem så städade jag i mitt rum, åt mellis och kollade PH. Sen kom mamma hem och då for vi och handlade och ut och släppte hundarna på brukshundsklubben  där jag och dom sprang och det var så kul! Är ju hur längesen som helst som jag har sprungit pga sjuka, är dock fortfarande krasslig så får börja träna på söndag, bandyträning så får vi se hur det går.
 
Imorogn är det fredag och just nu är jag oerhört glad och sprallig! Det är så att jag har fått jobb och ska jobba i ca 4veckor nu under hösten med att klämma löja, har velat jobba så länge nu, tjäna enga pengar och växa som person, taggad x1000, för er kanske det låter som inget men det är faktiskt mitt första "riktiga" jobb och jag är GLAD! Hoppas ni får en bra torsdags kväll och en bra helg alla ♥
FOTOGRAFERING, VARDAG | |
#1 - - MATILDA:

fin bild! :)

Svar: Tackar! :D
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

Upp