Bättre humör

Hej på er! Igår var det inte så farligt faktiskt, min ögoninflammation är bättre idag och hela jag mår bättre, det känns super och jag börjar känna mig nog frisk så jag nästan skulle kunna tänka mig träna, men jag väntar till på fredag, vill inte träna för tidigt så det kommer tillbaka igen. Idag väcktes jag av emmy när hon ringde mig på mobilen, men det var bra, efter jag pratat med hon ett tag så gick jag upp och duschade, gjorde iordning en chiapudding som jag åt ett tag efter, sen har jag bara hållit på i rummet, fixat mig lite och nu ska jag och mamma en sväng på stan, jag ska köpa klubbtejp och hon ska göra några ärenden. Sen på eftermiddagen kommer empan och vi ska gå på a-lagsmatchen ikväll och sen vet jag ej vad vi ska hitta på annars. Hoppas ni får en bra dag :)
VARDAG | |
#1 - - lisa:

finis!

Svar: Tack så mycket! :) Detsamma!
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

Upp