Allhelgona helgen

Hej på er! Söndag, sista dagen på höstlovet och 2 november. Har ingen söndagsångest för jag har varit borta så länge känns det som, så det ska bli kul att träffa alla igen. Mitt höstlov har varit så himla urdåligt så det finns inte. Varit sjuk i en vecka, så blev frisk i torsdags så under tiden jag var sjuk gjorde jag inget nästan, såg prisionbreak, drack ingefärste, sov och vilade hela tiden typ, men det gjorde mig ju frisk till träningslägret. Allhelgonahelgen har jag varken festat, klätt ut mig, druckit eller så utan tränat och spenderat den med laget. Så fredag, lördag och söndag har jag spenderat med mitt lag, vi har "firat" halloween, tränat en massa, sett film, ätit gott, haft kost och mat teori och självklart spelat massa bandy. Haft en himla bra helg och sovit på IP från fredag till söndag vilket jag inte planerade på att göra, men det blev så ändå. Det härliga är att jag inte känner mig sjuk när jag tränar vilket är hur skönt som helst, så nu kan jag äntligen börja träna ordentligt igen hoppas ja.
 
VARDAG | |
Upp