Sleepless

Godmorgon! Första gången jag bloggar innan skolan tror jag. Iallafall så vaknade jag 04.26 imorse helt klarvaken. Gick och la mig rätt tidigt igår för natten innan det så kunde jag ej sova och somnade baki 2 tiden. Så sov ungefär 5h den natten för att vi hade sovmorogn, så det har varit några konstiga nätter. 
Har inte bloggat så bra denna veckan men här kommer lite vad jag gjort!
Söndag: Packning och Städning innan jag skulle åka till pappa. Kollade hockey med lollo, super spännande match, var tränare på vår träning.
Måndag: Skola, Sova
Tisdag: Skola, var på stan med Ange, träning, skulle egentligen vara med emmy men ingen av oss orkade, haha.
 
 
Idag har jag lite planer också. Vi har volleyboll turnering under skolan, efter skolan tänkte jag gå på gymmet, sen hem och äta middag för att sedan fara med Emmy på A-lagsmatchen och kolla bandy, känns som en bra dag!
VARDAG | |
Upp