Nyårslöften

I år har jag faktiskt varit ute i god tid och tänkt på mina nyårslöften. Brukar ju ej ha något nyårslöfte men inför 2015 vill jag utmana mig lite eller ja, det kanske inte är en så stor utmaning vissa av dom men här är lite på vad jag har tänkt på:
 
♥. Sluta med allt godis, fika, chips och läsk - Med detta menas då att jag ej kommer äta godis elelr chips, äta massa fika och dricka massa läsk eller energidrycker, men sen finns det ju nyttigare varianter som vitamin well och Aloevera drycken som jag kan dricka. Jag kommer inte äta fika med socker i men om jag bakar något nyttigt fika från tex ida wargs blogg eller liknande kan jag äta det. Jag ska se hur länge jag klarar av detta men helst hela året ut och sedan så kan jag välja om jag fortsätter det eller inte
 
♥. Få ett bra självförtroendet - Har varit i en svacka just nu med väldigt dåligt självförtroende, så just nu jobbar jag på att få ett bättre men det kommer och går, så jag ska under 2015 ha världens bästa självförtroende och tro på mig själv på utseendet och bandyn, att jag klarar det jag vill klara och att min kropp är bra.
 
♥. Spara alla fina minnen i en burk - Förra året läste jag om folk som gjort sin egna minnesburk där de skrev lappar och stoppade in i burken och sedan öppna den i slutet av året för att läsa om alla fina minnen och händelser som hänt, så det tänkte jag göra.
 
♥. Få en stark och frisk kropp - Detta året har varit ett riktigt sjukår för mig, sitter faktiskt just nu med förkylning som ännu sitter kvar efter flera veckor, men kan fortfarande träna för det är mest näsan som är snorig, but still så är det irriterande. Så jag tänkte försöka boosta min kropp med bra mat full med näring, vitaminer, mineraler och verkligen se till att äta bra. Sen detta med en stark kropp så vill jag känna mig starkare än vad jag gör nu och verkligen börja bygga lite muskler och börja stretcha mer, skulle vara skit najs.
 
♥. Ta vara på tiden - Det känns som att tiden bara rinner iväg och det är lite skrämmande faktiskt, så jag ska verkligen försöka ta vara på varje sekund av 2015 och göra det till ett så bra år som möjligt, jag ska visa min uppskattning till min familj och mina vänner för att dom alltid finns där för mig och ta mig tid till det jag vill göra. 
 
♥. Fotografera mer - Nu sen skolan började igen har jag inte fotat mycket alltså, missade nästan hela hösten och fick inte många bilder på de fina färgerna, men nu ska det börja fotograferas mera, men dock ska man ju inte tvinga sig till att fotografera för då blir det inte bra, men när inspirationen finns där och tiden finns där, då kommer det bli fina bilder. Sen skulle jag vilja utvecklas mer inom både foto och redigering så ska jobba på det!
 
♥. Bli en bättre bloggare - Japp här kom den, jag måste ta tag i min blogg alltså, och då känns det nya året som en bra start för bra uppdatering och ska försöka göra 2 inlägg varje dag och börja fota nya bilder till de olika inläggen. Det känns som att sen jag klämde löja och gick i skolan 24/5 så blev min blogg väldigt lidande och har knappt några besökare längre, så det ska bli roligt att ta tag i bloggandet!
 
 
VARDAG | |
Upp