Mitt liv är tillbaka

Ny vecka, ny dag, ny start. Ungefär så känner jag nu. Dom senaste två veckorna har varit himla tråkiga men nu så känns det som att jag kan börja om på nytt igen. Idag börjar vi träna igen med bandyn PÅ IS så. himla. GLAD. Paradise hotel & Idol har säsongspremiär, sista sommalovs veckan startar och en gammal kompis som jag tappat kontakten med tog kontakt med mig idag och vi har bestämt att träffas, vilket är jätte kul! Känns som att denna vecka kommer bli bra, även fast vädret inte är så bra.
Jag har startat min dag på bästa sätt och en bra start på veckan. Sov till 9, åt frukost och sen tog jag Figaro och gick på en 1h promenad, förbi mammas jobb och sen hem igen, sedan gjorde jag 100 squats  för jag är med i IDAS veckoutmaning och man ska göra 500squats innan söndag, sedan tog jag en dusch och nu ska jag ta och göra mig lunch vilket blir proteingröt och kaneläpple, mums!! Jag är så himla taggad för att börja träna igen, det känns verkligen som att mitt liv är tillbaka nu när bandyn börjar, det kommer bli så kul.
 
 
VARDAG | |
#1 - - Natalie:

Fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

Upp