7 wants


  1. Nikon D610
  2. Gråfilter
  3. Spotify premiuim
  4. Ny skolväska
  5. Nya springkläder
  6. En fotoresa
  7. Rullskridskor och syntet is från betterhockey.se och några prylar därifrån så man kan träna klubbteknink under sommaren
Satt såååå länge och försökte lista ut vad jag ville ha, det är dock inte i ordning, men kändes väldigt konstigt att skriva ut massa saker jag vill ha fast jag nyss varit och shoppat osv, känns som att man inte uppskattar det, men jag gör det.
VARDAG | |
#1 - - Annster:

Härliga önskningar :)

Svar: Ja, man önskar ju alltid sig mer...
Wilma Gunnari

#2 - - fotografvesna.se:

hoppas att du får din nikon! bäst är dom

Svar: Ja verkligen! Jag har sparat under hela detta år, men den är väldigt dyr så det är inte första prioriteringen om jag säger så! :)
Wilma Gunnari

Upp