NO TIME

Hej på er! Har ej skrivit här på ett tag pga att jag har börjat jobba nu, sitter 5-6h efter skolan och klämmer löja, kommer hem efter elva på kvällen, läser lite läxor och duschar och går och lägger mig vid tolv. Det har varit en intensiv vecka och är väldigt väldigt trött, men så glad att det är fredag! Ledig från jobbet både fredag och lördag. Ikväll ska jga bara ta det lungt men först BANDY TRÄNING, så jävla kul! Försöker göra bort så mycket läxor som möjligt under skoltid så jag kan ta det lungt när jag kommer hem men vi har väldigt mycket i skolan nu så det är lite svårt. Imorgon, lördag blir det shopping dag i Luleå, så taggad, har typ inga kläder! Och sen på kvällen har ange tjejkväll i deras lägenhet och ska nog sova där så kommer nog inte blogga nå mer förrän om en vecka. Vill inte ta bloggpaus för helt plötslig har jag tid att skriva här men just nu så ligger bloggen inte som högsta prioritering. Men det kommer bli bättre om 4veckor ungefär för då har jag jobbat klart, längtar så!
 
VARDAG | |
Upp