Morgonintervaller

Godmorogn på er! Idag är jag uppe med tuppen, verkligen. Vaknade typ halv sju haha. Det är nog på grund av att jag gick och la mig halv nio igår för att jag knappt orkade ha ögonen uppe. Så det blev inget fredagsmys precis! När jag ändå vaknade så tidigt så då tänkte jag att jag kunde göra något vettigt av det och drog på mig springkläderna och körde intervallträning. Först 1km uppvärmningsjogg och sen resten av biten (1,5km) körde jag olika intervaller mellan lyktstolparn och avslutade med att kuta dom tre jobbiga backarna som leder upp till vårt hus från strandpromenaden. Sen blev det stretch och duschen och nu sitter jag här 20 över åtta och tänkte ta mig frukost. Hoppas ni får en bra lördag!
 Det var så himla fint ute! Synd att jag bara hade min mobil med mig men kanske tar jag kameran med mig imorgon bitti, vi får se :)
VARDAG | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så vackert!

Svar: Ja håller med! :)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#2 - - Simon G:

Väldigt fina bilder! Sådana mornar är så najs. :)

Svar: Tack, inte så bra kvalité dock men vad gör det ibland ;) Ja håller med, och det kommer bara bli fler och fler nu när hösten kommer :)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

#3 - - Simon G:

Sv: Ibland får man nöja sig med telefonen, bättre än inget i alla fall. :)

Upp