Min älskade morfar

Jag vill tillängna detta inlägg till min älskade morfar! Jag har ej skrivit om det någonstans men min morfar gick bort i Söndags. Det känns hemskt. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig, det känns så overkligt. Efter att ha kämpat mot cancern i nästan 6år så fick han somna in efter att ha sett Tor spela och vinna sin första match i USA. Han fick 5månader att leva efter att vi fick reda på att han hade cancer men han levde i nästan 6år.
 
Min morfar var den bästa morfarn man kunde önska sig. Han var rolig, hans humor alltså haha.. Han var snäll och omtänksam, han har lärt mig väldigt mycket och Han älskade när man borstade hans hår. Han var kärleksfull och hade många vänner. Jag vet att han älskade min mormor väldigt mycket men att han sparade plats i hans hjärta åt resten av familjen och självklart hade dacko en stor plats i hans hjärta också. Jag och morfar har kommit väldigt nära varann under dom senaste åren och det är jag så glad för! Jag är glad att morfar hann se Tor spela sin första match och att han sett Joar spela fotboll, verkligen! Jag hade önskat att morfar skulle ha fått se mig spela bandy på film innan han dog men nu får han göra det från läktaren istället!
Jag älskar dig massor morfar!♥
VARDAG | |
Upp