Favoritserien - Teen Wolf

 Tänkte skriva ett inlägg och tipsa om min absoluta favoritserie, Teen Wolf!♥ Som ni vet ser jag på många serier och trodde verkligen inte att en serie kunde vara bättre en The Walking dead eller The Vampire Diaries men den här är faktiskt det. Det var min kompis som tipsade mig att se på den och hela första säsongen tyckte jag var rätt dålig men hon lovade att den skulle bli bättre så jag gav serien en chans ändå. Nu har jag sett sista avsnittet på säsong 3 och hela säsong 2&3 var så över mina förväntningar och serien blir bara bättre och bättre och alla blir snyggare och snyggare! Den är så sjukt bra alltså!
Uppe från vänster: Tyler Posey // Holland Roden // Tyler Hoechlin // Daniel Sharman // Colton Haynes //
Nedre raden från vänster:  Crystal Reed //  Dylan O'brien // Shelley Hennig // Max & Charlie Carver //
Det finns många serier där någon eller några huvudpersoner som man inte gillar men jag gillar alla, på riktigt! Colton Haynes är dock inte med något mer men jag gillade han när han var med, men resten av dom som är på bilden är så himla bra!  Dylan O'brien är min favorit skådis och jag tycker typ han gör hela serien för han är super rolig, snäll, omtänksam, bra och snyggast helt klart, haha!
Säsong 3 är helt klart bästa säsongen så är mycket taggad för 4 säsongen som jag kanske börjar se ikväll eller nästa vecka, det får vi se. I slutet på tredje säsongen händer det rätt mycket som jag inte vill ska hända vilket försämrade den lite men det måste ju hända saker för att en serie ska kunna fortsätta och jag tror fortfarande att säsong fyra kommer vara bra!
Säsong 1 är 12 avsnitt. Får 5/10
Säsong 2 är 12 avsnitt. Får 7/10
Säsong 3 är 24 avsnitt. Får 9,5/10
Säsong 4 har det kommit ut 11 avsnitt av nu när jag skriver detta.
 
Så tips, tips, tips!!
SERIER | |
Upp