Pumpin blood

Heej på er! Är rätt trött, har varit en fullspäckad dag. Så fort jag vaknade, tro det eller ej, men jag satte mig och pluggade till kemiprovet och gjorde klart en engelska grej och bockade av några saker på skolans att göra lista vilket känns gode skönt. I eftermiddags så har vi packat, stökat & bärt grejer och nu har vi gått från sju till tre hemma hos oss och om jag ska vara ärlig känns det as bra just nu, bara AS MYCKET att göra..
 
Förutom det så fyller jag ju femton imorgon, känns fett kul och väldigt konstigt att det helt plötsligt är så nära när det typ igår var två månader kvar, haha.. Vi ska iallafall vara hos farmor, hela min familj, känns jätte bra att alla är samlade :D Där ska vi äta tårta och jag ska öppna alla presenter där ;) Har inte så stora förhoppningar då det ofta gör så man blir besviken men det kommer bli jätte roligt! Nu ska vi äta middag, hör av mig imorgon! :)
 
VARDAG | |
#1 - - Elin (Fotoblogg):

Svar: Tackar, vad glad jag blir! :)

Fin bild :)

Upp