Onsdags mys

Heeeeej! Känner mig så pepp och glad just nu. Kanske för att jag gått omkring och varit sur och haft ont i magen hela dagen. Jag blev glad efter min lilla fototur på grannens gård i kvällsolen. När jag var ute och fotade så märkte jag verkligen hur mycket jag saknat det, åå älskar att fota! Sedan blev det onsdags mys då vi är lediga imorgon och på fredag så jag köpte frukt för det var så länge sen jag åt det. Eftersom vi är uppe i en flytt (tar det någon dag, har ju inte berättat något ännu) så blir denna helg fullspäckad men imorgon blir det en springtur på morgonen och sen ska vi jobba på gården, så hoppas jag blir lite brun iallafall ;) Sen ska jag försöka fota ännu mer imorgon, hoppas på kvällssol, har så mycket inspiration nu, haha. Men nu ska jag plugga kemi för har prov på tisdag och sen ska jag se en serie! Ha en bra kväll alla, kramar!!!
FOTOGRAFERING, VARDAG | |
Upp