Ett mellanmål

Nikon D3100 + 50mm 1.8G | Fotograf&Redigering - Jag
Hej allihopa! Nu när jag sammanfattar mina två senaste dagar så har dom varit ganska så nice! Gjorde ju fysikprovet igår och jag fick en poäng från A så vart så himla ledsen och besviken hahah.. Släppte det inte förren nyss då jag gick in på schoolsoft och såg att praouppgiften hade bedömts och jag fick A!!!!! Jippi efter 2000 ord skrivna så var jag rätt nöjd! Sen har bästa beskedet på länge kommit, mer om det sen, lovar!
Så himla skönt med fredag, inge ångest, mjukiskläder, härligt väder och gott mellanmål^! Har dessutom bukrat upp med gotti för hela helgen, fett gott!!
Ikväll blir det god mat då Birgitta fyller år, Grattis! :) och sen blir det mys resten av kvällen. Bloggar senare! Ha en bra helg guys!!
| |
#1 - - Elin:

mums! ser gott ut!

Svar: Ja det var gott! :)
Wilma Gunnari

#2 - - Johanna:

Surt att du bara var en poäng ifrån A! jag hade varit skit arg haha. och ditt mellanmål ser väldigt gott ut! ;)

Svar: Ja det var jag också, grät när jag kom hem hahah... Ja det var det också haha! :)
Wilma Gunnari

#3 - - ♫♪ sandra:

gott!

#4 - - Louise:

Så gott! Grattis till ditt A på praoen, synd att du precis missade det andra dock!

Svar: Ja nam nam! Tack så mycket och ja väldigt surt haha! :)
Wilma Gunnari

#5 - - Jessica:

Så gott :)

#6 - - Kajsa:

så mumsigt ! :D

#7 - - Tess:

Mums, vad gott! :) Kram

Svar: Ja, kram! :)
Wilma Gunnari

Upp