Nikon D610

Min nya kamera! Äntligen. Är så glad över att få äga denna kamera, eller ja iallafall halft. Jag och pappa delar på den men det känns bara bättre eftersom pappa också är fotointresserad och det var hans idé att jag skulle köpa just denna kamera och så blev det! Pappa köpte den i Luleå igår på mediamarkt eftersom vi inte vågade köpa den på internet och så kom han hem med den igår kväll. Jag hann testa den ganska mycket och pröva mig fram på inställningar osv. Har väääääldigt mycket jag måste lära mig just nu men det får jag jobba av nu innan Kroatien, bara några dagar kvar nu! Är iallafall JÄTTE nöjd.
FOTOGRAFERING, NYTT, VARDAG | |
#1 - - Elin (Fotoblogg):

Åh, har också velat köpa denna men den kostar ju en del! Tycker du att det är någon skillnad på din 3100? Alltså då det är fullformat på denna :)

Svar: Jag kan skriva ett inlägg om det imorgon för då borde jag ha tid! :) Ja priset är ju vääldigt högt men när det är en fullformat så är det ganska billigt för en fullformat kamera om man säger så. Men jag hade aldrig haft råd om jag skulle ha köpt den ensam... Men iallafall jag kan skriva ett inlägg om det imorgon! :)
Wilma Gunnari

Upp