Sötaste

Nikon D610 + 50mm F: 1.8 - Fotograf: Jag
Här kommer några bilder på världens sötaste och snällaste flicka jag någonsin träffat, åh saknar hon♥
FOTOGRAFERING | |
#1 - - Johanna:

Åh vilken liten sötnos! Har köpt samma klänning till min dotter, men den är alltför stor trots minsta storleken. Hoppas hon växer i den lagom till julafton!

Svar: Ja den är verkligen jätte fin! Håller tummarna ;)
WILMA

#2 - - Sofia:

Men åh vad gullig!!

#3 - - Dejan JUL:

Gud vad gulligt!

#4 - - Louise - vitmossa:

Så charmig

#5 - - Robex Lundgren:

vad söt

#6 - - Joe:

Men gud, jag smälter så söt :)

#7 - - malin:

Amen jag dör, gud vilken sötnos! :)
Och bra bilder för den delen också!

Svar: Åh tack vad glad jag blir :)
WILMA

#8 - - Ninni - Vimsiga mamman:

Sikken pudding :)

Svar: Heller hur? ;)
WILMA

#9 - - Annsoh:

Jätte fin blogg du har! :) gud så söt fina bilder!!

Svar: Åh tack så jätte mycket! :D
WILMA

#10 - - VASKO:

Men vilken liten sötnos!

#11 - - Frida:

Gud så söt! :D

#12 - - milina.blogg.se:

men gud :')

Svar: Haha eller hur ;)
WILMA

#13 - - Olini.blogg.se:

Vilka söta bilder :)

Svar: Tack så mycket! :D
WILMA

#14 - - Stickan!:

Åh, så söt man kan vara :-)

#15 - - Emmelie:

Åh vilka härliga bilder! :)

#16 - - Ida:

Åh så söt!

#17 - - Emiza:

fina bilder

Svar: Åh tack =D
WILMA

#18 - - Ida Nilsson:

Vilken sötnos alltså!

#19 - - Johanna:

Åh, vilken liten sötnos!!!

#20 - - Amanda Niclasson:

Men åh så söt!!

#21 - - Anna [foto]:

Så fint!

#22 - - Hanna Karlsson:

Åh så söt hon är!

#23 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så fantastiskt söta bilder :)

Svar: Tack så jätte mycket!! :D
WILMA

#24 - - Paulina:

Har nu frågestund på min blogg!
Fråga gärna något!

Kram pau!

#25 - - A L I C E L A R S D O T T E R:

Åh vad söta!!

#26 - - Sofia:

Men åh vad söt!

#27 - - Lisa Bengtsson:

Gulliga bilder:)

#28 - - Marie:

ohh så söt, dn klänningen har min tös fått och sska ha på julafton

#29 - - MADDISENJ.SE:

Gud så sött!!

#30 - - G I N A ~:

åh så söt! :')

#31 - - Jenny:

Åh vad söt! :)

#32 - - Johanna:

Vilken liten sötnöt!! :)

#33 - - Amanda:

Men ååh så söt :''D

#34 - - Strawberry:

Åhhh så söt!

#35 - - Tommy:

gulliga bilder :)

#36 - - Annster:

Så sött :)

#37 - - lillemor:

Så gulligt

Upp