2 December

Hej på er allihopa! Stockholm ägde, alltså vi har inte gjort så mycket men vi har haft rätt skoj ändå. På lördag shoppade vi hela dagen och sen hade vi myskväll, på söndag var det världens gulligaste tjejs dop och på måndag hade vi barn och hund fotografering och var och åt på en thairestaurang. Sen på kvällen flög vi hem och var hemma hos pappa vid nio. 
 
Har varit hemma från skolan idag pga magproblem, min mage pajade igår pga allt jag har ätit under söndagen och ja det har inte varit rolig men nu är den bra igen hoppas jag och tänker aldrig mer äta så mycket under en dag, usch och fy och blä och fan, nä men ska till skolan imorgon, har ju missat två dagar nu och måste ta igen allt jag missat, inte för att det är så mycket. 
 
Idag har jag iallafall pluggat no, ätit och sett på serier, känns som att jag gjort mer men kommer inte på så mycket.
Ska iallafall visa allt nytt jag köpt i stockholm och bilder från bebis och hundfotograferingen under veckan, så kika in igen! :)
 
 
 
VARDAG | |
Upp