Summertime sadness

Nikon D610 + 50mm 1.8G | Fotograf/Redigering - Jag
Saknar sommarlovet och att vara ledig nu när skolan har dragit igång igen. Man får se det från den ljusa sidan och hålla peppen uppe så klarar man sig igenom detta år också! Igår hade jag kort skoldag och det var superskönt! Efter skolan så såg jag lite på serier och åt lite och senare så gick jag på en promenade för att jag fortfarande inte kan springa pga förkylningen som har varit sedan jag kom hem från edsbyn, till och från, är så bajs less nu! Gick iallafall 1mil på 1h40min, det var skönt att röra på sig men det har verkligen kännts i kroppen idag, haha! Har varken gått eller joggat en mil i sträck, vad jag vet iallafall! 
 
Jag har slutat skolan nu men är fortfarande kvar för att vi inte har nå internet hemma och skulle fixa lite saker här och hinna blogga åtminstone ett inlägg för idag. Vi fick sluta 1 och en halv timme tidigare för vi hade ej någon ev vilket är jätte skönt! När jag kommer hem ska jag ta mig en huvudvärkstablett för har ont i huvudet 24/7 och så dricka te pga av min hals, sen ska jag slänga ig på soffan och inte röra mig ett dugg. Efter middagen kanske det blir en promenad men inte lika lång som igår iallafall. peace out
FOTOGRAFERING, VARDAG | |
#1 - - Mamma:

Vilket hår å va fin du är gumman min ;) <3 <3 <3

Upp