Summer 2014

Åh min sommar har varit så himla bra! Har bockat av Kroatien & Edsbyn, bästa resorna någonsin! Spenderat massa tid i Överkalix med först Linus, sedan Johanna och sen kom även Jacob och Viktor upp och spenderade väll typ 5 dagar med dom. Har hängt massor med mina kusiner och mormor och morfar också! Jag har varit mycket ute med båten, vi var ute två veckor i sträck och då hann vi bocka av Luleå hamnfestival, shopping & massa olika öar. Sen att vi var med ett härligt gäng gjorde inte saken bättre. Jag har varit mycket med Emmy, fotat, tränat, sett på serier, varit förkyld, badat, solat och ätit massor, verkligen! Nu i slutet av sommarlovet så har jag varit med Amanda en gammal barndomsvän så nu har vi tagit upp kontakten igen vilket var jätte kul, vi åkte rullskridskor i över en timme! Jag avslutade mitt sommarlov genom att åka upp till Överkalix och säga hejdå till min kusin som far till USA imorgon för att spela hockey, träffade mormor och morfar lite och åkte hem på lördagen och for direkt till Emmy där vi hade myskväll och såg film, åt gotti och spelade massa kort, ett bra avslut på ett bra sommarlov!
 
Nu har vi gått två dagar i skolan och om man säger så så kommr jag hem efter skolan, sover och äter, sen tränar jag lite bandy och sover lite mer. Så ser dagarna ut för mig men nu lovar jag att bli bättre på att blogga!
FOTOGRAFERING, VARDAG | |
Upp