Kroatien Del 5 - Midsommar

Då är vi på det näst sista inlägget om Kroatien men har såå många mer bilder att visa så det kommer komma upp i inlägg också men här kommer ett inlägg om vad vi gjorde under dagen iallafall. Dom andra inläggen kan ni läsa i kategorin Kroatien 2014.
 
Femte dagen, Fredag och det var midsommar. Det var en super bra dag med super bra väder, jag tror till och med att det var dagen med bäst väder. Vi hängde på stranden under förmiddagen, jag försökte bättra på brännan och vi bara chillade.
Sedan åt vi lunch...
haha så ful bild
... och hängde vid poolen
 Det var ju midsommar så vi hade redan i början av veckan bokat bord på en liten restaurang som tydligen var den bästa där. Så vi gjorde oss fina och sedan började vi promenera dit, det var så mycket längre än vad vi trott, och det var väldigt varmt men så himla fint.
Tillslut kom vi äntligen fram till den lilla restaurangen, och den var ej som vi förväntat oss, haha
Nä men det var jätte trevligt där, god mat och kvällen vart väldigt lyckad.
Haha, sen när vi började gå hemmåt igen så drog alla åt olika håll och det slutade med att jag och pappa gick på fotopromenad i solnedgången, åh det var så himla fint alltså!
Vi kom hem rätt sent och då sa vi hejdå till Johan, johanna och lilla Ebba för dom kom en dag innan oss och fick åka hem en dag innan oss, men jag tror det var ett bra avslut för deras resa iallafall.
Nikon D610 + 18-105mm VR | Fotograf - Jag&Pappa | Redigering - Jag
 
 
 
KROATIEN 2014 | |
#1 - - Elina:

SV: Haha ehm... Mitt lag har aldrig kommit ut på matcher så har väl inget riktigt lagnamn... :/

Svar: Jaha okej! :) Tänkte om vi hade mött er någon gång men :) Jag spelar i Kalix Bandy :)
WILMA - FOTO, TRÄNING, SERIER

Upp