Someday I know we're gonna beat again

Heeej! Som ni kanske har märkt har jag inte haft någon blogglust, har inte mått så jätte bra dom senaste dagarna pga allting. Idga har jag varit hos mormor & morfar hela dagen, ätit påsk middag, fotat svanar, ätit godis, varit en sväng på akuten, njutit av det varma vädret +11° klockan åtta på kvällen och kvällssol och nu sitter jag i vardagsrummet och halvtittar på twilight. Något bra är att jag tror min förkylning börjar släppa efter två jobbiga veckor, perf! Kan äntligen börja träna igen, dock inte riktigt nu men om några dagar borde jag kunna det, har längtat efter det som tusan, rensar tankarna när jag tränar och eftersom jag inte gjort det på två veckor, MASSA har hänt osv så är mitt huvud väldigt snurrigt och tankarna far hit och dit. Men nu känns det bättre! :)
Igår hann jag också med en massa, rensade hela datorn på bilder, säkerhetskopierade över skolfiler och bilder till en extern hårddisk, rensade garderoben, fikade hos farmor, for till mamma för att vara här under helgen, tränade hundarna i risön, såg fotboll, vårstädade lite ute på gården, åt god middag och såg film på kvällen, bra dag då jag hann göra mycket nytta. 
 
Glad påsk mina vänner!
 
FOTOGRAFERING, VARDAG | |
#1 - - Joe :

Hoppas du snart mår bättre

Svar: Tack, hoppas jag också! :)
Wilma Gunnari

#2 - - Annster:

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Wilma Gunnari

#3 - - biggeros:

Oj,vad du har hunnit med mycket. Så fin bild =)

Svar: Tack så mycket! :)
Wilma Gunnari

#4 - - Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#5 - - Petra:

fina bilder :P

Svar: Tack! :)
Wilma Gunnari

#6 - - leavanny.blogg.se:

Fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Wilma Gunnari

#7 - - Sofia:

Fina bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :)
Wilma Gunnari

Upp