30 oktober

Hej hej! Vädret igår och i förrgår har inte varit så bra med regn och all snö har smält bort vilket är super tråkigt! Men idag är solen framme och det är lite kyligare ute och jag har nyss kommit hem från en skön promenad med dacko. Idag har jag lite planerat som att fara och fira min kusin Erik som blir fjortis idag, jag SKA få några fler bilder på fåglarna, kanske få lite fysikplugg gjort också och sen får vi se vad dagen har att bjuda på.
 
Gå in här ock rösta på mig, bild nummer sju, och kommentera nedanför så får ni en länkning! Ni som redan röstat kan rösta igen nu! =)
| |
#1 - - moa:

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! =)
Wilma Gunnari

#2 - - Silvija Seredyte:

awww vilken söt hund! :')

Svar: Ja visst är han! :)
Wilma Gunnari

#3 - - I S A B E L L A W L:

Svar: hihi, jag också! Ska även på deras Where We Are Tour, dock inte i sverige men i danmark ♡

#4 - - I S A B E L L A W L:

Svar: hihi, jag också! Ska även på deras Where We Are Tour, dock inte i sverige men i danmark ♡

Svar: Åhh gud va kul! :D
Wilma Gunnari

#5 - - sanna♦:

naw va söt!

#6 - - Jenny Karlsson:

fina bilder :)

Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr! Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

#7 - - MATILDA:

super fin hund=)

Upp