Lycklig

Hej på er! Bloggningen har verkligen varit i botten men det är pga vädret, men nog om det!
Idag har det verkligen varit en jätte bra dag. Fyller ju 14 och jätte många har sagt grattis och flera har sjunigt för mig. Har även fått pengar av farmor och så har jag köpt en ny One direction bok som typ är jätte bra, hahaha! Efter jag hade varit hos farmor så gick jag till optikern och fick en ny lins för att min ena månadslins gått sönder.

Tog sedan bussen hem och när jag kom hem gick jag omkring i bikini och har fått värsta randen. Efter det så sstack hela ma familla och jag till bjumis och det var verkligen skönt i vattnet! Är nästan helt frisk också vilket är jätte skönt, bara lite snorig och lite hosta kvar. Sitter just nu och ser på let's dance och ska slå igång en film istället. Hoppas ni har det bra för jag är så himla glad!!
 
Alla bilder är tagna idag!
| |
Upp