Bonfire heart

Har vaknat för två timmar sen och har bara legat i sängen och fixat en massa grejer på datorn. Klockan är snart tolv vilket betyder att det är bara ca 12 timmar kvar av 2013, lika coolt varje år. Igår steg jag upp 10 åt frukost och  läste lite på divergent. Sen for vi till farmor där jag sträckläste ut boken som var så grymt bra! Ska köpa andra boken i övermorgon om bok och kontor är öppet, tills dess får jag klara mig.
 
Lägret i helgen var jag ju inte med på och har börjat må lite bättre om jag ska vara ärlig, men inte helt bra så får försöka bättra mig till på fredag då vi sticker, så kul det kommer bli, har inte tränat på typ två veckor så känner mig seeeg. Idag får vi främmande på middag och lite nyårsfirande så jag får väll klä upp mig lite, så måste hinna städa rummet och lite andra grejjer så vi hörs nästa år! ;)
| |
Upp