Ny vecka

Hallå där! Känns som om bloggningen inte varit så bra precis, men bloggningen påverkas av vädret, iallafall för min del. Idag är det regnigt vilket gör att jag blir alldeles slö och inte orkar uppdatera utan bara ligger under en filt och ser på film. Och när det är soligt får jag mycket insperation och blir pigg och glad. Men nu ska vi vara glada, så tänkte berätta lite om hur veckan ser ut och  vad jag gjorde i helgen.
 
Helgen: Vi har somsagt spenderat hela helgen i Luleå. Det har varit både roligt och mysigt. Shoppat, ätit god mat, fotat lite, och cyklat.
 
Veckan: Kommer ungefär se ut lite såhär:
Fast det är inte exakt men jag tror vi ska åka på torsdag till ökx så jag och Elin kanske får gå på stan på onsdag, måste bara höra med henne först!
 
Idag: Vi fick sluta tjugo i ett ist för halv fyra, och det mina vänner kan jag säga uppskattades. Har när jag kom hem suttit och frysit och hållit på med lite skolgrejjor och ska se på film nu så ni får har det bra, puss
| |
Upp