Goodbye 2012, Hello 2013!

Mitt 2012- Har varit hur bra som helst! Det har lungt varit det bästa året hitills. Allt har blivit annorlunda, jag har blivit annorlunda. Mitt liv har varit så gott som likadant tills efter sommaren då ALLT blev annorlunda. Började på ny skola, högstadiet & fick massor av nya vänner. Jag börjat i en ny sport, med ett nytt lag. Min hund, som bott med mig sen jag var tre år är död. Det har varit både roligt och jobbigt år, men det känns bra med förändring. Jag hoppas verkligen att 2013 blir lika bra som 2012.
 
Foto 2012- Den 1 februari köpte jag min systemkamera. Jag var så lycklig den dagen, så jag glömde tillochmed att vi hade fotbollsträning för att jag hade fullt upp med kameran. Jag kunde inget när jag köpte den, men nu fotar jag och ställer in manuella inställningar för det blir inte alls lika bra om man fotar på auto. Jag har lärt mig jätte mycket från tidningar, bloggar och så har jag googlat lite. Jag hoppas att 2013 kommer bli ett lika bra fotoår som 2012 och jag har massor av idéer till sommaren.
 
Nyårslöfte 2012 - Hålla mig utan godis i 6månader [√]
 
Nyårslöften 2013 - I år ska jag filma jätte mycket och sen i slutet av 2013 så ska jag göra en hel film med allt jag filmat och fotat.
Jag ska äta massor av godis.
Leva. Hinna göra så mycket som möjligt och ha kul.
| |
Upp